هتلهای 3 ستاره دبی
نوشته شده توسط : تینا

 

هتل فونیکس  دبی یکی از هتل های ارزان دبی اما با کیفیت بشمار میرود که افراد زیادی این هتل را برای اقامت تور دبی بر می گزینند. هتل فونیکس دبی در فاصله بسیار کمی از میدان نصر واقع شده و فاصله تقریبی آن با فرودگاه ۲۰ دقیقه و فاصله آن از بازار الغریر که از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است و همچنین از بازار ادویه فروشان نیز ۲۰ دقیقه است.با اقامت در هتل فونیکس تعطیلات دلپذیری در انتظارتان خواهد بود. میهمانان تور دبی اسفند 96 می توانند از امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ , مرکز سلامت و آبگرم استفاده کنند. یک آرایشگاه در هتل فونیکس وجود دارد که شما می توانید از خدمات زیبایی آن بهره ببرید.این هتل دارای یک رستوران بزرگ است که انواع غذاهای متنوع با کیفیت عالی را به شما در تور دبی تعطیلات اسفند 96 ارایه می دهد. کارکنان مهربان و با دقت هتل با آشنایی با سه زبان انگلیسی ، روسی و عربی ، آماده خدمت رسانی به مهمانان تور دبی می باشند.

 

 

 

هتل رینبو دبی جزء یکی از بهترین هتلهای 3 ستاره دبی می باشد که در منطقه بردبی واقع شده است. این هتل مجموعا 40 اتاق دارد که همگی این اتاق ها به اینترنت وای فای تجهیز شده اند. یک اتاق جلسه مجهز و یک صرافی در این هتل وجود دارد.اتومبيل کرايه و ترانسفر فرودگاه و برنامه گردش نيز بنا به درخواست ميهمانان تور دبی در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. شما میتوانید در تور لحظه آخری دبی در رستوران هتل رینبو دبی با سفارش غذاهای متنوع از غذاهای خوشمزه این رستوران در تور دبی تعطیلات زمستان 96 لذت ببرید.

امکانات هتل در تور دبی زمستان 96 شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق جسه، امکانات ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، استخر روباز، سونا، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، گاوصندوق، صندوق امانات، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری و... می باشد.

 

 





:: برچسب‌ها: هتلهای لوکس دبی,هتلهای 3 ستاره دبی,هتلهای زیبا در دبی,هتلهای مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: